ZESPOŁY WOKALNE

  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  

Śpiewające Nutki I (śr. 17.05-18.05 ) – 27.05.2020 – Aldona Zawiślak
Temat Ciąg dalszy pracy nad piosenką Laurka – w prezencie dla Mamy oraz poznajemy dokładnie tekst i melodię lubianej piosenki z Króla Lwa.

LAURKA (wersja chill…) | MUZYKAT | MUZYKALNIE DLA DZIECI:
https://cutt.ly/KyDpX6Y

do wspólnego śpiewania znana i lubiana piosenka z KRÓLA LWA:
Cheryl Porter The LION KING:
https://www.youtube.com/watch?v=AsFIcVPw3UE
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

w ramach zabawy muzycznej nie tylko dla najmłodszych – układanie melodii z kwadracików:
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/

Zadanie:

  • Przesłanie nauczycielowi nagrań piosenek (przez aplikację Messenger), utrwalanych na cyklicznych zajęciach w PM oraz podczas zajęć zdalnych:
    Pan bałagan oraz Straszydło (po dokonanych wcześniej korektach).

  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 16.15 – 17.00) – 27.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Ciąg dalszy pracy oddechem w piosence Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka. Przygotowanie do nagrania, zwrócenie uwagi na intonację, wykorzystanie środków wyrazu. Utrwalamy piosenki pt Meluzyna, Ta co zawsze gna pod wiatr, To co żyje w nas.

link do podkładu piosenki Naprawdę chcę , do którego będziemy śpiewać zespołowo z innymi uczestnikami SP:
https://cutt.ly/iyDpKrw

linki do piosenek – dla przypomnienia:

Junior Eurovision – To co żyje w nas , wykonanie Staś Kukulski:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=oPUVgGvBhAE&feature=emb_title

Ta co zawsze gna pod wiatr – 22 Konkurs Wygraj Sukces;
https://www.youtube.com/watch?v=8xJtvRZbmEc

Meluzyna w wykonaniu M. Ostrowskiej:
https://www.youtube.com/watch?v=Tfodk95O_rQ

Zadanie:

  • Poprawiamy intonację w ostatnich fragmentach piosenki Meluzyna, zwracając uwagę na prawidłową dykcję i intonację oraz ekspresję wykonania wszystkich piosenek wymienionych w temacie zajęć.

Przesyłamy nauczycielowi nagrania piosenek – do wyboru przez aplikację Messenger.

W ramach przerywnika kulturalnego do wspólnego śpiewania znana i lubiana piosenka z KRÓLA LWA:
Cheryl Porter The LION KING:
https://www.youtube.com/watch?v=AsFIcVPw3UE
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30- 16.15) – 27.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Ciąg dalszy pracy oddechem w piosence Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka. Przygotowanie do nagrania, zwrócenie uwagi na intonację, wykorzystanie środków wyrazu. Utrwalamy piosenkę pt. Meluzyna.

link do podkładu piosenki Naprawdę chcę , do którego będziemy śpiewać zespołowo z innymi uczestnikami SP:
https://cutt.ly/XyDpHce

link do piosenki Meluzyna w wykonaniu M. Ostrowskiej;
https://www.youtube.com/watch?v=Tfodk95O_rQ

Zadanie:

  • Przesłanie nauczycielowi nagrania piosenki Naprawdę chcę przez aplikację Messenger.

W ramach przerywnika kulturalnego do wspólnego śpiewania znana i lubiana piosenka z KRÓLA LWA
Cheryl Porter The LION KING:
https://www.youtube.com/watch?v=AsFIcVPw3UE
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

* Praca nad piosenkami wymienionymi w temacie zajęć, odbywa się podczas zajęć online.


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI II  

Śpiewające Nutki II (wt. 16.00-17.30) – 26.05.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Ciąg dalszy pracy nad piosenkami. Pierwsza w prezencie dla Mamy, druga to popularna kołysanka. Znana i lubiana piosenka z Króla lwa – do wspólnego śpiewania oraz zabawy muzyczne.

1. LAURKA (wersja chill…) | MuzyKat | MUZYKALNIE DLA DZIECI:
https://cutt.ly/2yStCQH

2. Był sobie król – kołysanka:
https://www.youtube.com/watch?v=xt39H5g-fJQ

W ramach przerywnika kulturalnego do wspólnego śpiewania znana i lubiana piosenka z KRÓLA LWA.
Cheryl Porter The LION KING:
https://www.youtube.com/watch?v=AsFIcVPw3UE
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

oraz zabawy muzyczne tylko dla młodszych układanie melodii z kwadracików:
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/

Zadanie:

  • nauczyciel prosi o przesłanie nagrania wybranej piosenki (pkt 1 i 2) przez Messengera.

  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  

Śpiewające Nutki I (śr. 17.05-18.05 ) – 13.05.2020 – Aldona Zawiślak
Temat Poznajemy nowe piosenki: z musicalu Mary Poppins Powraca – Niebo jest jak sen oraz piosenkę okolicznościową na Dzień Matki – Laurka.

Linki do piosenek:
Niebo jest jak sen:
https://www.youtube.com/watch?v=hhKTOC1g9Fo

oraz

Laurka (wersja chill…) | MUZYKAT | MUZYKALNIE DLA DZIECI:
https://cutt.ly/1ymkEvk

Zadanie:

  • przesłanie nauczycielowi nagrań piosenek (przez aplikację Messenger), utrwalanych na cyklicznych zajęciach w PM oraz podczas zajęć zdalnych:
    Pan bałagan oraz Straszydło (po dokonanych wcześniej korektach).

Dla całego zespołu Śpiewające Nutki w ramach rozśpiewania, zabaw dźwiękami posłuchanie:

Cheryl Porter Vocal Workout – Zara Larsson „Symphony”:
https://www.youtube.com/watch?v=ttsG90yZpGA&frags=pl%2Cwn

DESPACITO Vocal Workout – Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=tnPnoEhH_Bc

HAVANA Vocal Workout Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=VIkIGmtN_1Q&frags=pl%2Cwn


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 16.15 – 17.00) – 13.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Ciąg dalszy pracy nad utrwaleniem piosenek realizowanych podczas zajęć cyklicznych w PM – Ta co zawsze gna pod wiatr, To co żyje w nas oraz Meluzyna.

linki do piosenek – dla przypomnienia:

Junior Eurovision – To co żyje w nas , wykonanie Staś Kukulski:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=oPUVgGvBhAE&feature=emb_title

Ta co zawsze gna pod wiatr – 22 Konkurs Wygraj Sukces:
https://www.youtube.com/watch?v=8xJtvRZbmEc

Meluzyna w wykonaniu M. Ostrowskiej:
https://www.youtube.com/watch?v=Tfodk95O_rQ

Zadanie:

  • Poprawiamy intonację w ostatnich fragmentach piosenki Meluzyna, zwracając uwagę na prawidłową dykcję i intonację oraz ekspresję wykonania wszystkich piosenek wymienionych w temacie zajęć.
  • Przesyłamy nauczycielowi nagrania piosenek – do wyboru przez aplikację Messenger.

Dla całego zespołu Niezłe Ziółka w ramach rozśpiewania, zabaw dźwiękami posłuchanie:

Cheryl Porter Vocal Workout – Zara Larsson „Symphony”:
https://www.youtube.com/watch?v=ttsG90yZpGA&frags=pl%2Cwn

DESPACITO Vocal Workout – Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=tnPnoEhH_Bc

HAVANA Vocal Workout Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=VIkIGmtN_1Q&frags=pl%2Cwn


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30- 16.15) – 13.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Utrwalenie i praca oddechem w piosence Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka. Przygotowanie do realizacji nagrania, zwrócenie uwagi na intonację, wykorzystania środków wyrazu.
Laurka – zapoznanie z piosenką okolicznościową (Dzień Matki).

link do podkładu piosenki, do którego będziemy śpiewać zespołowo z innymi uczestnikami SP:
https://www.youtube.com/watch?v=3BKmPYp1oXQ&fbclid=IwAR35-1llIj6OhNlKfD6Mh6Ydue-B8mPdaKq30AhC9FtMTLyTQQ7ZyFnHKYs

oraz
LAURKA (wersja chill…) | MUZYKAT | MUZYKALNIE DLA DZIECI:
https://cutt.ly/Wymkrkk

Zadanie:

  • Przesłanie nauczycielowi nagrania piosenki Naprawdę chcę przez aplikację Messenger.
  • Laurka – zapoznanie się z linią melodyczną oraz tekstem.

Dla całego zespołu Niezłe Ziółka w ramach rozśpiewania, zabaw dźwiękami posłuchanie:
Cheryl Porter Vocal Workout – Zara Larsson „Symphony”:
https://www.youtube.com/watch?v=ttsG90yZpGA&frags=pl%2Cwn

DESPACITO Vocal Workout – Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=tnPnoEhH_Bc

HAVANA Vocal Workout Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=VIkIGmtN_1Q&frags=pl%2Cwn

* Praca nad piosenkami wymienionymi w temacie zajęć, odbywa się podczas zajęć online.


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI II  

Śpiewające Nutki II (wt. 16.00-17.30) – 12.05.2020 – Aldona Zawiślak
Temat Zapoznanie z tekstem i muzyką – do wyboru jedna z dwóch piosenek.
Pierwsza w prezencie dla Mamy, druga -to popularna kołysanka.

1. LAURKA (wersja chill…) | MUZYKAT | MUZYKALNIE DLA DZIECI:
https://cutt.ly/LybK2me

2. Był sobie król – kołysanka:
https://www.youtube.com/watch?v=xt39H5g-fJQ

Zadanie:

  • nauczyciel chętnie posłucha „Laurki” i jeśli będzie potrzeba doradzi jak ją najpiękniej zaśpiewać w Dniu Matki.

Prosi o przysłanie propozycji wykonania na messenger.


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  

Śpiewające Nutki I (śr. 17.05-18.05 ) – 06.05.2020 – Aldona Zawiślak
Temat   Przygotowanie piosenek Straszydło oraz Mama mówiła w wykonaniu na przegląd Do Re Mi Teraz Ty Wirtualnie.

Zadanie I: przesłanie nauczycielowi nagrania piosenki Straszydło przez aplikację Messenger.

Zadanie II: Zapoznanie się z zamieszczonym poniżej filmem, zwrócenie uwagi na wykonanie poszczególnych ćwiczeń wokalnych oraz techniki wykonania wibrato.

10-letnia dziewczynka – I Will Always Love You (napisy):
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

Mała piosenkarka z Vocal Coach (napisy):
https://www.youtube.com/watch?v=-CxPXtPAbtQWibrato


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 16.15 – 17.00) – 06.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Zapoznanie z piosenką Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka, przygotowanie do realizacji nagrania, zwrócenie uwagi na zrozumienie tekstu piosenki oraz wyraz artystyczno – aktorski.

Zadanie: Przesłanie nauczycielowi nagrania piosenki przez aplikację messenger.

link do podkładu piosenki, do którego będziemy śpiewać zespołowo z innymi uczestnikami SP:
https://www.youtube.com/watch?v=3BKmPYp1oXQ&fbclid=IwAR35-1llIj6OhNlKfD6Mh6Ydue-B8mPdaKq30AhC9FtMTLyTQQ7ZyFnHKYs

Praca nad piosenką odbywa się podczas zajęć online.

Dla całego zespołu Niezłe Ziółka w ramach przerywnika kulturalnego - zapoznanie się z nową wersją aranżacyjno – wykonawczą piosenki Co mi panie dasz (z repertuaru Zespołu Bajm), aranżacja Adam Sztaba:
https://www.youtube.com/watch?v=7NSXXttiwHw


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30- 16.15) – 06.05.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Przypominamy i utrwalamy piosenki realizowane podczas zajęć cyklicznych w PM – Ta, co zawsze gna pod wiatr, To co żyje w nas oraz Meluzyna -z Akademii Pana Kleksa.

Zadanie: Poprawiamy intonację w ostatnich fragmentach piosenki To co żyje w nas, zwracając uwagę na prawidłową dykcję i intonację oraz ekspresję wykonania piosenki Meluzyna.

Dla przypomnienia – linki do piosenek:

Junior Eurovision – To co żyje w nas , wykonanie Staś Kukulski:
https://www.youtube.com/watch
time_continue=5&v=oPUVgGvBhAE&feature=emb_title

Ta, co zawsze gna pod wiatr – 22 Konkurs Wygraj Sukces:
https://www.youtube.com/watch?v=8xJtvRZbmEc

Meluzyna w wykonaniu M. Ostrowskiej:
https://www.youtube.com/watch?v=Tfodk95O_rQ


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI II  

Śpiewające Nutki II (wt. 16.00-17.30) – 05.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Przygotowanie piosenek Półkroku stąd z filmu Vaiana oraz Mam tę moc z filmu Kraina Lodu w wykonaniu duetu i solistki na przegląd Do Re Mi Teraz Ty Wirtualnie.

Zadanie – zapoznanie się z zamieszczonym poniżej filmem, zwrócenie uwagi na wykonanie poszczególnych ćwiczeń wokalnych.

10-letnia dziewczynka – I Will Always Love You (napisy):
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  

Śpiewające Nutki I (śr. 16.00-17.30) - 22.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany zespołowo i solowo podczas zajęć cyklicznych w PM.

Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

Piosenki angielskojęzyczne –dla dzieci uczących się języka angielskiego:
1. Oh Darling –The Beatles,
2. Jackson 5-I’ll Be There –zapoznanie, odsłuchanie;

- piosenki repertuarowe:
1. Margarita –piosenki M. jeżowskiej;

oraz
piosenki wytypowane na 25 Konkurs Wygraj Sukces. Piosenki do posłuchania dla Nutek wytypowanych do udziału w konkursie –po dwie wyznaczone piosenki. Dla Nutek spoza konkursu –zapoznanie z jedną piosenka –do wyboru:
2. „Wielkie drogi małe ścieżki”,
3. „Taka inna piosenka”,
4. „Mama mówiła”,
5. „Straszydło”,
6. „Pan bałagan”,
7. „W wesołym miasteczku”;

lub - jedna z piosenek musicalowych:
1. „Półkroku stąd”z musicalu Vaina,
2. „Mam tę moc”–Kraina Lodu;

Jeśli się uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek –może być film. Mogą to być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

Na pewno proszę o nagranie i przesłanie mi piosenek konkursowych na Wygraj Sukces, przez nominowane do udziału w eliminacjach do konkursu Nutki.

Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego, w wolnym od zajęć szkolnych czasie:

MATILDA, THE MUSICAL (Broadway)
https://www.youtube.com/watch?v=A06-8IWjFSE

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237

Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

oraz

PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30-16.15, śr. 16.25-17.10) - 22.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.

Ad 1 Rejestr gwizdkowy –linki do  filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more

Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:/
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w

Zadanie: – utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany na zajęciach.

Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek DO WYBORU (jedna):
1. „Gdy cuda dzieją się„- Książę Egiptu,
2. „Półkroku stąd”–Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć”–Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,|
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
7. „For good”–Wicked,
8. „Ta co zawsze gna pod wiatr”- Mł. art. śpiewają,
9. To, co żyje w nas”- j.w.
10. „Meluzyna”- z Akademii Pana Kleksa;
do zapoznania się-jako kolejne propozycje do wyboru:
11. „Ramię w ramię”- Viki Gabor i Kayah,
12. „Nowe dni „- z filmu Zaplątani,
13. „Nie bój się chcieć”z filmu Zwierzogród,

Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:

Jak śpiewa Accantus
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237

lub

Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

Poproszę o przesyłanie –w miarę możliwości nagranych przez siebie w/w piosenek, ewentualnie piosenek własnego wyboru –messengerem. Najlepiej z obrazem, by nie był to tylko czarny ekran. Na pewno odpowiem i zareaguję na przesyłkę.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI II  

Śpiewające Nutki II (wt. 16.00-17.30) – 21.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany zespołowo i solowo.

Zadanie: realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

Piosenki  do utrwalania:
1. „Gdzie ta keja”,
2. „Kołysanka dla Okruszka”–prośba do jednej z Nutek o przesłanie nagranej przez siebie piosenki, jeśli byłaby możliwość z akompaniamentem gitary (Dziadka)
3. „To wiosna”,
4. „Koci wesoły świat”,
5. Kapeluszei
6. Przyjaciel deszczową porą”–uczestniczka wytypowana na konkurs 25 Wygraj Sukces proszona jest o przesłanie nagranych piosenek zgłoszonych do konkursu;

Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek – DO WYBORU (jedna):
1. „Gruszka”–wyk. Centrum Uśmiechu,
2. „Przyjaciel wie”–piosenki Jacka Cygana,
3. „Półkroku stąd”z musicalu Vaina,
4. „Mam tę moc”–Kraina Lodu.

piosenki angielskojęzyczne –dla dzieci uczących się języka angielskiego
1. Jackson 5-I’ll Be There –zapoznanie, odsłuchanie;
2. Oh Darling –The Beatles.

Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego, w wolnym od zajęćszkolnych czasie:

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237

Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

oraz

układanie melodii z kwadracików:
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/

PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

Jeśli się uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek – może być film.

Mogą to być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

Dziękuję Hani oraz Alicji, Wiktorii i Karolinie za przesłane własne wersje piosenek -„Mam tę moc”oraz „Półkroku stąd”.

Nauczyciel czeka  na kolejne przesyłki.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  

Śpiewające Nutki I (śr. 16.00-17.30) –15.04.2020, 22.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany zespołowo i solowo podczas zajęć cyklicznych w PM.

Zadanie: realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

Piosenki do utrwalania
-angielskojęzyczne:
1. Oh Darling –The Beatles,
2. Jackson 5-I’ll Be There –zapoznanie, odsłuchanie;

- piosenki repertuarowe:
1. Margarita –piosenki M. Jeżowskiej;
oraz
piosenki wytypowane na 25 Konkurs Wygraj Sukces. Piosenki do posłuchania dla Nutek wytypowanych do udziału w konkursie –po dwie wyznaczone piosenki. Dla Nutek spoza konkursu –zapoznanie z jedną piosenką –do wyboru:
2. „Wielkie drogi małe ścieżki”,
3. „Taka inna piosenka”,
4. „Mama mówiła”,
5. „Straszydło”,
6. „Pan bałagan”,
7. „W wesołym miasteczku”;
lub - jedna z piosenek musicalowych:
1. „Półkroku stąd”z musicalu Vaina,
2. „Mam tę moc”–Kraina Lodu;

-Jeśli się uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek –może być film. Mogą to być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

- Na pewno proszę o nagranie i przesłanie mi piosenek konkursowych na Wygraj Sukces, przez nominowane do udziału w eliminacjach do konkursu Nutki.

Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237

Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

oraz

układanie melodii z kwadracików:
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/
i
PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

Jeśli si uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek –może być film.

Mogą to być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

Dziękuję Oli za przesłane nagranej piosenki „Mama mówiła”.

Nauczyciel czeka  na kolejne przesyłki.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 16.25-17.10) – 15.04.2020 oraz 22.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.

Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do   filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more

Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w

Zadanie: - utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie VII.

Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek DO WYBORU (jedna):
1. „Gdy cuda dzieją się„- Książę Egiptu,
2. „Półkroku stąd”–Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć”–Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,|
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
7. „For good”–Wicked;

Do obejrzenia :
Jak śpiewa Accantus
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

Poproszę o przesyłanie –w miarę możliwości nagranych przez siebie w/w piosenek, ewentualnie piosenek własnego wyboru –messengerem. Najlepiej z obrazem, by nie był to tylko czarny ekran. Na pewno odpowiem i zareaguję na przesyłkę.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30-16.15) – 15.04.2020 oraz 22.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.

Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do   filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more

Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w

Zadanie: utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie VI.

Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek DO WYBORU (jedna):
1. „Gdy cuda dzieją się„- Książę Egiptu,
2. „Półkroku stąd”–Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć”–Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,|
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
7. „For good”–Wicked;

Do obejrzenia :
Jak śpiewa Accantus
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

Poproszę o przesyłanie –w miarę możliwości nagranych przez siebie w/w piosenek, ewentualnie piosenek własnego wyboru –messengerem. Najlepiej z obrazem, by nie był to tylko czarny ekran. Na pewno odpowiem i zareaguję na przesyłkę.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI II  

Śpiewające Nutki II (wt. 16.00-17.30) –14.04.2020, 21.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany zespołowo i solowo.

Zadanie: realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

Piosenki  do utrwalania:
1. „Gdzie ta keja”,
2. Kołysanka dla Okruszkaprośba do jednej z Nutek o przesłanie nagranej przez siebie piosenki, jeśli byłaby możliwość z akompaniamentem gitary (Dziadka)
3. „To wiosna”,
4. „Koci wesoły świat”,
5. Kapeluszei
6. Przyjaciel deszczową porą”uczestniczka wytypowana na konkurs 25 Wygraj Sukces proszona jest o przesłanie nagranych piosenek zgłoszonych do konkursu;

Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek –DO WYBORU (jedna):
1. „Gruszka”–wyk. Centrum Uśmiechu,
2. „Przyjaciel wie”–piosenki Jacka Cygana,
3. „Półkroku stąd”z musicalu Vaina,
4. „Mam tęmoc”–Kraina Lodu.

- piosenki angielskojęzyczne –dla dzieci uczących sięjęzyka angielskiego
1. Jackson 5-I’ll Be There –zapoznanie, odsłuchanie;
2. Oh Darling –The Beatles.

Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237

Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
oraz
układanie melodii z kwadracików:
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/
i
PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM

Jeśli się uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek –może być film.

Mogą o być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

Dziękuję Hani oraz Alicji za przesłane własne wersje piosenek -„Mam tę moc”oraz „Półkroku stąd”.

Nauczyciel czeka  na kolejne przesyłki.
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  

Śpiewające Nutki I (śr. 16.00-17.30) – 08.04.2020, 15.04.202, 22.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany zespołowo i solowo podczas zajęć cyklicznych w PM.

Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

- Piosenki angielskojęzyczne – dla dzieci uczacych się języka angielskiego:
1. Oh Darling – The Beatles,
2. Jackson 5-I’ll Be There – zapoznanie, odsłuchanie;

- piosenki repertuarowe:
1. Margarita – piosenki M. jeżowskiej;
oraz
piosenki wytypowane na 25 Konkurs Wygraj Sukces. Piosenki do posłuchania dla  Nutek wytypowanych do udziału w konkursie – po dwie wyznaczone piosenki. Dla Nutek spoza konkursu – zapoznanie z  jedną piosenka – do wyboru:
2. „Wielkie drogi małe ścieżki”,
3. „Taka inna piosenka”,
4. „Mama mówiła”,
5. „Straszydło”,
6. „Pan bałagan”,
7. „W wesołym miasteczku”;

lub - jedna z piosenek musicalowych:

1. „Pół kroku stąd” z musicalu  Vaina,
2. „Mam tę moc” – Kraina Lodu;

-Jeśli się uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych  wersji piosenek – może być film. Mogą to być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

- Na pewno proszę o nagranie i przesłanie mi piosenek konkursowych na Wygraj Sukces, przez nominowane do udziału w eliminacjach do konkursu Nutki :)

- Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway)
https://www.youtube.com/watch?v=A06-8IWjFSE
lub
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017

https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 16.25-17.10) – 08.04.2020, 15.04.2020 oraz 22.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.

Nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 16.25-17.10) – 08.04.2020, 15.04.2020 oraz 22.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany zespołowo i solowo podczas zajęć cyklicznych w PM.

Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

 - Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek – DO WYBORU (jedna):
1. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
2. „Pół kroku stąd” – Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć ” – Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,|
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
7. „For good” – Wicked;

- Do obejrzenia – Jak śpiewa Accantus
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017

https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

-Poproszę o przesyłanie – w miarę możliwości nagranych przez siebie w/w piosenek, ewentualnie piosenek  własnego wyboru – messengerem. Najlepiej z obrazem, by nie był to tylko  czarny ekran. Na pewno odpowiem i zareaguję na przesyłkę.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30-16.15) – 08.04.2020, 15.04.2020 oraz 22.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.

Nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30-16.15) – 08.04.2020, 15.04.2020 oraz 22.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany zespołowo i solowo podczas zajęć cyklicznych w PM.

Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne  messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

- Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek – DO WYBORU (jedna):
1. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
2. „Pół kroku stąd” – Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć ” – Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,|
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
7. „For good” – Wicked;

- Do obejrzenia – Jak śpiewa Accantus
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

- Poproszę o przesyłanie – w miarę możliwości nagranych przez siebie w/w piosenek, ewentualnie piosenek  własnego wyboru – messengerem. Najlepiej z obrazem, by nie był to tylko  czarny ekran. Na pewno odpowiem i zareaguję na przesyłkę.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI II  

Śpiewające Nutki II (wt. 16.00-17.30) –  07.04.2020, 14.04.2020, 21.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany zespołowo i solowo.

Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.

Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.

-Piosenki  -do utrwalania:
1. „Gdzie ta keja”,
2. „Kołysanka dla Okruszka” – prośba do jednej z Nutek o przesłanie nagranej przez siebie piosenki, jeśli byłaby możliwość z akompaniamentem gitary (Dziadka) :)
3. „To wiosna”,
4. „Koci wesoły świat”,
5. „Kapelusze” i
6. „Przyjaciel deszczową porą” – uczestniczka wytypowana na konkurs 25 Wygraj Sukces proszona jest o przesłanie nagranych piosenek zgłoszonych do konkursu;

-Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek – DO WYBORU (jedna):
1. „Gruszka” – wyk. Centrum Uśmiechu,
2. „Przyjaciel wie” – piosenki Jacka Cygana,
3. „Pół kroku stąd” z musicalu  Vaina,
4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu.

- piosenki angielskojęzyczne – dla dzieci uczących się języka angielskiego
1. Jackson 5-I’ll Be There – zapoznanie, odsłuchanie;
2. Oh Darling – The Beatles.

- Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway)
https://www.youtube.com/watch?v=A06-8IWjFSE  lub

Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237

lub

Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017

https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;

- Jeśli się uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych  wersji piosenek – może być film.

Mogą to być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

- Podziękowania za przesłanie nagrania piosenki  „Mam tę moc” – Kraina Lodu przez jedną z uczestniczek grupy. To, mam nadzieję – na dobry początek i na zachętę dla pozostałych Nutek.

- Nauczyciel czeka  na kolejne przesyłki.

- Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  

Śpiewające Nutki I (śr. 16.00-17.30) – 01.04.2020 oraz 08.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar ćwiczony podczas zajęć cyklicznych w PM.

  1. Oh Darling – The Beatles;
  2. Margarita – piosenki M. jeżowskiej;

oraz

piosenki wytypowane na 25 Konkurs Wygraj Sukces. Piosenki do posłuchania dla  Nutek wytypowanych do udziału w konkursie – po dwie wyznaczone piosenki. Dla Nutek spoza konkursu – zapoznanie z  jedną piosenka – do wyboru:

  1. „Wielkie drogi małe ścieżki”,
  2. „Taka inna piosenka”,
  3. „Mama mówiła”,
  4. „Straszydło”,
  5. „Pan bałagan”,
  6. „W wesołym miasteczku”;
    Może być także – jedna z piosenek musicalowych:
  7. „Pół kroku stąd” z musicalu  Vaina,
  8. „Mam tę moc” – Kraina Lodu;

Jeśli się uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych  wersji piosenek – może być film. Mogą to być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

Na pewno proszę o nagranie i przesłanie mi piosenek konkursowych na Wygraj Sukces, przez nominowane do udziału w eliminacjach do konkursu Nutki :)

Do obejrzenia  – w ramach przerywnika kulturalnego -
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway) – Medley [LIVE @ 2013 Tony Awards]
lub
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD – to jest wersja oryginalna, można znaleźć też współczesną.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 16.25-17.10) – 01.04.2020 oraz 08.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.

Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=yrk6L3szchw
wersja komediowa
https://www.youtube.com/watch?v=saOHKFWW3tU
https://www.youtube.com/watch?v=EV5sdU2_AHI

- Utrwalamy repertuar ćwiczony podczas zajęć cyklicznych w PM – zapisany w zeszytach zajęć  SP;

- Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek – DO WYBORU (jedna):

  1. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
  2. „Pół kroku stąd” – Vaina,
  3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć ” – Kraina Lodu,
  4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
  5. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
  6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
  7. „For good” – Wicked;

Do obejrzenia  – w ramach przerywnika kulturalnego -
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway) – Medley [LIVE @ 2013 Tony Awards]

Poproszę o przesyłanie – w miarę możliwości nagranych przez siebie w/w piosenek, ewentualnie piosenek  własnego wyboru – messengerem. Najlepiej z obrazem, by nie był to tylko  czarny ekran. Na pewno odpowiem i zareaguję na przesyłkę.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30-16.15) – 01.04.2020 oraz 08.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.

Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=yrk6L3szchw
wersja komediowa
https://www.youtube.com/watch?v=saOHKFWW3tU
https://www.youtube.com/watch?v=EV5sdU2_AHI

- Utrwalamy repertuar ćwiczony podczas zajęć cyklicznych w PM – zapisany w zeszytach zajęć  SP;

- Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek – DO WYBORU (jedna):

  1. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
  2. „Pół kroku stąd” – Vaina,
  3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć ” – Kraina Lodu,
  4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
  5. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
  6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
  7. „For good” – Wicked;

Do obejrzenia  – w ramach przerywnika kulturalnego -
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway) – Medley [LIVE @ 2013 Tony Awards]

Poproszę o przesyłanie – w miarę możliwości nagranych przez siebie w/w piosenek, ewentualnie piosenek  własnego wyboru – messengerem. Najlepiej z obrazem, by nie był to tylko  czarny ekran.

Na pewno odpowiem i zareaguję na przesyłkę.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI II  

Śpiewające Nutki II (wt. 16.00-17.30) – 31.03. 2020 oraz 07.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar ćwiczony podczas zajęć cyklicznych w PM.

  1. „Gdzie ta keja”,
  2. „Kołysanka dla Okruszka”,
  3. „To wiosna”,
  4. „Koci wesoły świat”,
  5. „Kapelusze” i „Przyjaciel deszczową porą” – uczestniczka wytypowana na konkurs 25 Wygraj Sukces;


Przesłuchanie pełnych playbacków, wyszukanie podkładów i nauka fragmentami piosenek – DO WYBORU (jedna):

  1. „Gruszka” – wyk. Centrum Uśmiechu,
  2. „Przyjaciel wie” – piosenki Jacka Cygana,
  3. „Pół kroku stąd” z musicalu  Vaina,
  4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu.
  5. Jackson 5-I’ll Be There – zapoznanie, odsłuchanie;

Do obejrzenia  – w ramach przerywnika kulturalnego -
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway) – Medley [LIVE @ 2013 Tony Awards]

Jeśli się uda, proszę o przesyłanie messengerem nagranych  wersji piosenek – może być film. Mogą to być piosenki w/w ewentualnie takie, jakie się podobają. Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.

Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  

Śpiewające Nutki I (śr. 16.00-17.30) - 25.03.2020, 26.03.2020, 01.04.2020, 02.04.2020 – Aldona Zawiślak

Materiał: zobacz


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 16.25-17.10) - 25.03.2020, 26.03.2020, 01.04.2020, 02.04.2020 – Aldona Zawiślak

Materiał: zobacz


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI II  

Śpiewające Nutki II (wt. 16.00-17.30) - 25.03.2020, 26.03.2020, 01.04.2020, 02.04.2020 Aldona Zawiślak

Materiał: zobacz


  NIEZŁE ZIÓŁKA  

Niezłe Ziółka (śr. 15.30-16.15) - 25.03.2020, 26.03.2020, 01.04.2020, 02.04.2020 – Aldona Zawiślak

Materiał: zobacz


  ŚPIEWAJĄCE NUTKI I  
Śpiewające Nutki I (śr. 16.00-17.30) - 25, 26, 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz

  NIEZŁE ZIÓŁKA  
Niezłe Ziółka (śr. 15.30-16.15) - 25, 26, 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz

  NIEZŁE ZIÓŁKA  
Niezłe Ziółka (śr. 16.25-17.10)  - 25, 26, 27.03.2020 – Aldona Zawiślak

Materiał: zobacz